poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Modne staniki

Zauważyłam, że coraz bardziej stają się modne te wymyślę staniki z gumkami na krzyż, skos, na prosto itp.
Przyznam się, że mnie samą urzekły : P

Ale, że jestem skromną 16-latką (bez kieszonkowego :c) to musiałam sobie poradzić jakoś sama, ponieważ tego typu staniki kosztują od 100 złotych w górę (staniki na samej górze po lewej kosztuje 540 :/)
Niekoniecznie mi wyszło tak super jak wyglądają w rzeczywistości, ale jak na moje doświadczenie w szyciu jest całkiem całkiem :P

Wystarczy zwykły stanik (nie musi być czarny, ale one prezentują się najlepiej) i ja użyłam w tym przypadku niepotrzebnych ramiączek. Wycięłam odpowiednie długości i zszyłam. Nie bawiłam się już w tył stanika (jak na zdjęciu) ponieważ nie miałam tyle materiału, ale Was zachęcam. 


Staniki fajnie wyglądają pod odblaskowymi rzeczami, które również są hitem tego lata :)

3 komentarze: